# | Makale Adı | Yılı | Dergi Adı | Endeks | Yazarlar |
---|---|---|---|---|---|
1 | The effect of augmented reality-based reading environments on retelling skills: Formative experiment | 2023 | EDUCATION AND INFORMATION TECHNOLOGIES | SSCI | ÇETİN HAKAN, ULUSOY MUSTAFA |
2 | The Effect of Augmented Reality based applications on achievement and attitude towards science course in distance education process | 2022 | EDUCATION AND INFORMATION TECHNOLOGIES | SSCI | ÇETİN HAKAN, TÜRKAN AZMİ |
3 | ARTTIRILMIŞ GERÇEKLİK TEMELLİ OKUMA ORTAMLARINA YÖNELİK TUTUM: BİR ÖLÇEK GELİŞTİRME ÇALIŞMASI | 2023 | Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi | H.WILSON | ÇETİN HAKAN, TÜRKAN AZMİ |
4 | Okuma ve Anlama Problemlerı̇nı̇n Tespı̇tı̇ ve Gı̇derı̇lmesı̇: Bir Örnek Olay Çalışması | 2021 | Turkish Studies - Educational Sciences | SOBIAD | ÇETİN HAKAN, AKYOL HAYATİ |
5 | Investigating the Relationship among the Level of Mobbing Experience, Job Satisfaction and Burnout Levels of Primary and Secondary School Teachers | 2017 | Universal Journal of Educational Research | ERIC | OKÇU VEYSEL,ÇETİN HAKAN |
6 | Resimli Çocuk Kitaplarında Resim-Metin İlişkileri ve Bazı Sınıflandırmaların Değerlendirilmesi: Bir Meta-Sentez Çalışması | 2021 | Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi | TR DİZİN | ÇETİN HAKAN |
7 | Deneyimli Sınıf Öğretmenleriyle 2005 Yılı Hayat Bilgisi Ders Kitaplarını Sorgulamak: Yapılandırmacılık Deneyimine Eleştirel Bir Bakış | 2022 | International Primary Education Research Journal | Copernicus | KABAPINAR YÜCEL, AKAYDIN BİRSEN BERFU, ÇETİN HAKAN, Keleş Cumali, ÇELİKTEN LÜTFULLAH |
8 | A Systematic Review of Studies on Augmented Reality Based Applications in Primary Education | 2022 | International Journal of Education and Literacy Studies | ERIC | ÇETİN HAKAN |
9 | Effectiveness of Augmented Reality-Based Applications on Liquid Measurement Theme in Mathematics Course: An Experimental Study | 2022 | Psycho-Educational Research Reviews | ERIC | TÜRKAN AZMİ, ÇETİN HAKAN |
10 | Sınıf Öğretmen Adaylarının Ölçme ve Değerlendirmede Yaşanan Sorunlara İlişkin Görüşleri | 2022 | Üniversite Araştırmaları Dergisi (Online) | TR DİZİN | TÜRKAN AZMİ, ÇETİN HAKAN |
11 | Arttırılmış Gerçeklik Temelli Çocuk Kitaplarının Yazılı Anlatım Becerisi Üzerindeki Etkisi: Biçimlendirici Deney Araştırması | 2020 | Türkiye Bilimsel Araştırmalar Dergisi | Asos | ÇETİN HAKAN,ULUSOY MUSTAFA |
12 | The Effect of Story Wheel Method on Creative Writing Skills, Story Elements and Word Numbers | 2021 | International Journal of Progressive Education | ERIC | ÇETİN HAKAN, CİHAN ÇETİN ŞEYMA |
13 | Social values perceptions of fourth grade primary school students | 2017 | European Scientific Journal | EBSCO | ÇETİN HAKAN,KAF ÖZLEM |
# | Bildiri Adı | Basım Tarihi | Etkinlik Adı | Yazarlar |
---|---|---|---|---|
1 | Parmak Kuklalardan Hikâye Elementleri ve Dinleme Stratejilerine | 27.12.2019 | 18. ULUSLARARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİMİ SEMPOZYUMU | GÖKMEN AYŞE DİLEK,ÇETİN HAKAN,ULUSOY MUSTAFA |
2 | İLKÖĞRETİM 4.SINIF ÖĞRENCİLERİ OKUMA GÜÇLÜK DÜZEYLERİ VE BENLİK SAYGILARI ARASINDAKİ İLİŞKİ | 26.05.2015 | 14. Uluslararası Katılımlı Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu | ÇETİN HAKAN, DEMİR ŞENNUR |
3 | An Investigation Of The Relationship Between 4th Graders Attention Control Level And Difficulty Level In Reading | 01.07.2016 | International Teacher Education Conference | PESEN ATA,SARAÇOĞLU MEHTAP,ÇETİN HAKAN |
4 | Öğretmen Adaylarının Arttırılmış Gerçeklik Temelli Okuma Ortamlarına Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi | 20.03.2023 | 3. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar ve Yenilikçi Çalışmalar Sempozyumu | ÇETİN HAKAN |
5 | Okuma Güçlüklerinin Giderilmesinde Arttırılmış Gerçeklik Temelli Okuma Ortamlarının Etkisi | 20.12.2022 | 20th International Primary Teacher Education Symposium | ÇETİN HAKAN |
6 | Arttırılmış Gerçeklik Temelli Okuma Ortamlarına Yönelik Öğrenci Tutumları: Bir Ölçek Geliştirme Çalışması | 20.12.2022 | 20th International Primary Teacher Education Symposium | ÇETİN HAKAN, TÜRKAN AZMİ |
7 | OKUMA VE ANLAMA PROBLEMLERİNİN TESPİTİ VE GİDERİLMESİNE İLİŞKİN ÖRNEK OLAY ÇALIŞMASI | 14.05.2018 | 17. ULUSLARARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ SEMPOZYUMU | ÇETİN HAKAN, AKYOL HAYATİ |
8 | ON İKİNCİ YILINDA YAPILANDIRMACI HAYAT BİLGİSİ DERS KİTAPLARINI SORGULAMAK: BİR MUHASEBE DENEMESİ | 14.05.2018 | ULUSLARARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ SEMPOZYUMU 2018 | AKAYDIN BİRSEN BERFU, ÇETİN HAKAN, ÇELİKTEN LÜTFULLAH, Keleş Cumali, KABAPINAR YÜCEL |
9 | Resimli Çocuk Kitaplarinda Resim-Metin İlişkisi | 14.05.2018 | 17. ULUSLARARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ SEMPOZYUMU | ÇETİN HAKAN |
10 | Social Values Perceptions Of Fourth Grade Primary School Students | 30.01.2017 | Pedagogia 2017 | KAF ÖZLEM,ÇETİN HAKAN |
11 | A Study On The Relationship Between The Level Of Mobbing Experıence And The Job Satisfaction And Burnout Levels Of The Primary And Secondary School Teachers | 29.10.2015 | 1st International Conference on Lifelong Education and Leadership for ALL-ICLEL 2015 | OKÇU VEYSEL,ÇETİN HAKAN |
# | Kitap Adı | Yılı | Katkı | Bölüm Adı | Yayın Evi Adı | Yazarlar |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | İlkokulda Matematik Eğitimi Okumaları | 2023 | Bölüm(ler) | Artırılmış Gerçeklik Teknolojilerinin İlkokul Matematik Eğitiminde Kullanımı | Nobel | ÇETİN HAKAN |
2 | Türkçe Öğretim Teknolojilerş (Vizyon, Çağdaş Uygulamalar ve Dijital Materyal Tasarlama | 2023 | Bölüm(ler) | Türkçe Öğretiminde Sanal ve Artırılmış Gerçeklik | Nobel | ÇETİN HAKAN |
3 | EĞİTİM BİLİMLERİ ALANINDA ULUSLARARASI ARAŞTIRMALAR XVII | 2023 | Bölüm(ler) | OKUMA BECERİLERİ VE ARTTIRILMIŞ GERÇEKLİK TEKNOLOJİSİ | Eğitim Yayınevi | ÇETİN HAKAN, ULUSOY MUSTAFA |
4 | EĞİTİM BİLİMLERİ ALANINDA ULUSLARARASI ARAŞTIRMALAR XVII | 2023 | Bölüm(ler) | TEMEL DİL BECERİLERİNİN GELİŞİMİNDE TEKNOLOJİ KULLANIMI | Eğitim Yayınevi | ÇETİN HAKAN |
5 | COVİD-19 PANDEMİ SÜRECİNİN EĞİTİM VE EĞİTİM PROGRAMLARINA YANSIMALARI | 2022 | Bölüm(ler) | PANDEMİ SÜRECİNDE TEKNOLOJİNİN EĞİTİME ENTEGRASYONU | İKSAD PUBLISHING HOUSE | ÇETİN HAKAN |
# | Proje Adı | Başlama Tarihi | Bitiş Tarihi | Türü | Görev |
---|---|---|---|---|---|
1 | Öğretmenlerin Hibrit Tabanli Etkili Öğrenme Ortami Oluşturmaya Yönelik Becerilerinin Geliştirilmesi | 05.09.2022 | 09.09.2022 | TÜBİTAK PROJESİ | Araştırmacı |
2 | 2014 SİÜEĞT S1 İlk ve Ortaokul Öğretmenlerinin Yıldırma Mobbing Yaşama Düzeyleri ile Öğretmenlerin İşdoyumları ve Tükenmişlik Düzeyleri Arasındaki İlişkilerin İncelenmesi | 06.06.2014 | 06.10.2015 | Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi | Araştırmacı |